I5 visita la Biblioteca Mont-Àgora!

Durant aquest trimestre, la Biblioteca Mont-àgora  ens ha proporcionat diversos exemplars del conte LA MARIONA I ELS SEUS MONSTRES de l’Oriol Malet per treballar a l’aula, un àlbum il·lustrat sense mots que ens ha fet volar la imaginació. A més a més, aquest dilluns hem visitat la biblioteca del nostre poble per fer activitats relacionades amb aquest tema 📖📚

Molt agraïdes sempre amb la col·laboració i tracte que rebem!

Podeu veure el recull de fotografies clicant a la següent 📸

Racons de llengua a Educació Infantil

Com vam exposar en l’article de “Racons de matemàtiques a Educació Infantil”, el TREBALL PER RACONS és una de les METODOLOGIES ACTIVES que fem servir, en aquest cas, per treballar la lectoescriptura amb diferents propostes de manera més dinàmica i motivadora per a tot l’alumnat en grups reduïts.

Us mostrem un tastet d’alguns racons de cada nivell clicant a la seva 📸

 

 

 

Visita als DRACS i DIABLES de Montbui!

L’alumnat de 5è va fer una visita als Dracs🐲 i als Diables 👹de Montbui, van anar caminant fins al nucli antic de Montbui. Un cop allà ens van rebre a l’Ateneu on van poder veure i posar-se el drac petit que surt amb el grup dels diables, també van veure el drac més gran al magatzem. A més a més, un integrant del grup dels diables va fer una explicació sobre tot el relacionat amb els diables: vestuari, forques, balls…

Va ser molt emocionant pels nostres dracs i diables poder veure-ho tan a prop, i poder comprovar que la seva investigació va ser molt encertada.

Cliqueu per veure 📸

2n- Fem una exhibició casetellera

El divendres passat, la classe dels castellers i castelleres, vam preparar una exhibició castellera per tot el grup de mitjans. Vam fer pilars de dos gràcies a la col·laboració de nens i nenes de quart i vam reproduir diferents figures humanes.

Aquí us deixem algunes imatges i vídeos de la nostra diada castellera! (cliqueu a la foto per veure’n més)

I3 anem a la Biblioteca Mont-Àgora!

Aquest dilluns els nens i nenes d’I3 vam anar a la Biblioteca Mont-àgora 📚 i ens va agradar moltíssim. Ens van explicar com funciona la Biblioteca, el conte dels colors de l’Àfrica🌍 i després vam poder fullejar altres contes 📕📗📙📘📖.

Moltes gràcies, Marta!

Cliqueu a la imatge per a ➕ 📸:

Taller: “Vaig net i estic content”

El dimarts 7 de març, l’alumnat de 4rt de primària vam fer un taller molt interessant sobre els hàbits d’higiene que cal tenir en compte.

Vam aprendre moltes coses sobre la higiene corporal, com ens hem de rentar bé, de quina manera ens podem desfer de moltes bactèries, i diferents explicacions que ens va agradar saber.

Per acabar, ens van ensenyar a fer pasta de dents casolana, una activitat on ens ho vam passar d’allò més bé.

Fent clic a la imatge, podreu veure les fotografies.📸

FESTA MAJOR DEL GAUDÍ!

El passat divendres l’escola va tancar el seu projecte de FESTA MAJOR amb una cercavila pel poble. Tota l’escola es va implicar amb aquesta cercavila, va ser una tarda molt emocionat per a tothom.
Vam gaudir de rebre a convidats com els capgrossos Maure, Margarida i Bou, el Gegantó Bufonet i els Reis de Vistalegre, també van participar els Dracs i Diables de Montbui, la Pia i el Tomeu, els Dimonis de Capellades, i els músics de l’Institut.

Abans d’aquesta cercavila els i les alumnes han fet una molt bona feina per poder tenir-ho tot preparat, i la veritat estem molt contents amb el resultats. També volem esmentar a totes les famílies que van fer un cop de mà amb les disfresses i amb el maquillatge, i per suposat que van ser el nostre públic divendres.

Cliqueu per veure 📸 dels grans.