FESTA MAJOR DEL GAUDÍ!

El passat divendres l’escola va tancar el seu projecte de FESTA MAJOR amb una cercavila pel poble. Tota l’escola es va implicar amb aquesta cercavila, va ser una tarda molt emocionat per a tothom.
Vam gaudir de rebre a convidats com els capgrossos Maure, Margarida i Bou, el Gegantó Bufonet i els Reis de Vistalegre, també van participar els Dracs i Diables de Montbui, la Pia i el Tomeu, els Dimonis de Capellades, i els músics de l’Institut.

Abans d’aquesta cercavila els i les alumnes han fet una molt bona feina per poder tenir-ho tot preparat, i la veritat estem molt contents amb el resultats. També volem esmentar a totes les famílies que van fer un cop de mà amb les disfresses i amb el maquillatge, i per suposat que van ser el nostre públic divendres.

Cliqueu per veure 📸 dels grans.