A infantil descobrim diferents artistes!

A cada nivell portem a terme un projecte sobre un artista que ens endinsa al món de l’art 🖼🎨, d’una forma directa, participativa i cooperativa 👥. Ens dona l’oportunitat d’augmentar el pensament crític i la creativitat, sent una font de coneixement que ens apropa a la nostra cultura.

Feu clic per veure un recull de 📸⬇

"Veig l'art i la literatura com un possible eixamplament d'horitzons cap a la llibertat." JOAN BROSSA



Let’s clean Up Europe.

Els grans de l’escola van participar ahir en una activitat que es fa a tota Europa, promoguda per l’ajuntament per tal de conscienciar a la població de la gran quantitat de residus que es troben a la natura.  Van anar pels voltants de l’escola a recollir tota la brossa que hi  havia a terra. Ens va acompanyar la tècnica de l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui, ens va donar bosses, unes pinces i uns guants per poder recollir tot el que anàvem trobant.
Finalment, van recollir moltíssima brossa tots plegats fent una gran feina.

 

Cliqueu per veure 📸

3rs participem a la Trobada Esportiva Comarcal a Les Comes

Aquest passat divendres els i les alumnes de 3r vam anar al complex esportiu de Les Comes d’Igualada per a participar de la trobada esportiva organitzada pel Consell Esportiu. Allà vam gaudir d’un munt de jocs, activitats i esports i els vam compartir amb nois i noies d’altres escoles de la comarca. Al migdia vam anar al parc del Garcia Fossas i ens vam quedar a jugar una mica a la tarda. Us compartim les fotos!

INFANTIL ANEM A LA GRANJA!

El passat dimarts 2 de maig, els infants d’educació infantil vam fer una sortida a la Granja Escola Can Pidelaserra (Castellbisbal). Allà ens esperaven uns divertits monitors amb tres propostes d’activitats: toca-toca d’animals🐐🐓🐰🐷, taller dels sentits 👁👅👂👐i una passejada en poni o carro 🐴.

Ens va agradar molt visitar la granja i poder tocar i donar menjar a alguns animals.

Aquí teniu totes les 📸📸📸

                       

   

5è TREBALLA L’ANTIC EGIPTE

Els nens i les nenes de 5è de l’escola treballen l’EDAT ANTIGA, per tancar el tema de l’ANTIC EGIPTE han treballat en grups i han fet diferents treballs.
Alguns grups han fet un mural amb la informació més rellevant del tema i després ho han exposat oralment. D’altres han decidit preparar jocs o reptes relacionats amb l’Antic Egipte perquè els companys els fessin després d’escoltar les seves explicacions.

Ha estat una manera molt dinàmica de tancar el tema, i molt interessant per als alumnes.

Cliqueu per veure 📸

6è AL PARC NATURAL DE SANT LLORENÇ DEL MUNT I L’OBAC

La darrera setmana els nens i les nenes de 6è de l’escola van anar al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac i allà van passar tot el dia.
Amb l’ajuda dels guies van aconseguir arribar al cim del Montcau ⛰, durant la ruta per arribar-hi les explicacions van ser molt interessant i van ajudar molt a l’alumnat a conèixer una mica l’entorn en el qual es trobaven.

Cliqueu per veure 📸

Diada de Sant Jordi a Infantil

El dilluns tota l’escola va celebrar la diada de Sant Jordi 🐉🌹📘 amb múltiples activitats. Al matí, els més petits de l’escola vam anar a la plaça de l’ajuntament a escoltar un conte a càrrec de la Mònica Torra 🗨. A la tarda, els infants d’I5, 3r i ens van fer un ball típic dirigit per la mestra de música i va haver-hi el certamen, ja que s’havien d’entregar els premis per als millors dibuixos i escrits✍ de Sant Jordi!

Cliqueu per a ➕📸: