L’alumnat de 6è al MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA.

La darrera setmana l’alumant de 6è va anar al MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA, allà van participar en un taller anomenat “del silex al xip”. Aquesta visita els va ajudar a recordar totes les etapes de la història treballades a l’escola.
Els va agradar moltíssim la visita i el taller, per acabar el dia van gaudir d’una estoneta al Parc de la Ciutadella, on van dinar, i més tard jugar.

Cliqueu per veure 📸

Els grans gaudim del Carnestoltes!

Aquesta setmana on tot s’hi val, ens hem divertit molt seguint les consignes que va proposar el rei Carnestoltes. El dimecres vam ser uns superherois casolans d’allò més poderosos, el dijous l’escola es va omplir de personatges coneguts i el divendres, ens vam aixecar amb una mica de mandra, i vam decidir anar a l’escola amb el pijama.  A la tarda vam fer una desfilada per veure les disfresses de tothom, i vam acabar ballant tots plegats.

Si voleu veure més imatges, podeu fer-ho fent clic a les fotografies.

Mitjans a ritme de Carnaval!

Estimades famílies, com ja sabeu aquesta setmana ens ha visitat el carnestoltes i durant tres dies hem complert les consignes que ens va proposar. Avui divendres a la tarda hem fet la cloenda del carnaval amb una rua al pati a on cadascun dels cursos de l’escola ha ballat al ritme de la música més carnavalera! Cliqueu la imatge per veure les fotos d’aquesta setmana tan engrescadora!

A Infantil gaudim de la setmana de Carnestoltes!

Els petits de l’escola hem gaudit molt d’aquesta setmana amb les consignes del Rei Carnestoltes 🎭. Dimecres ens vam convertir en superherois i heroïnes 🎊 d’estar per casa. Dijous vam fer volar la imaginació amb tot de personatges coneguts 🎉. Per acabar la setmana, el divendres al matí fèiem molt de goig amb els nostres pijames 🎊 preferits. I a la tarda, TOTHOM BEN DISFRESSAT 👺👲👮👸🐸🐧🦄 !!!!!!

A continuació teniu les 📸📸📸 de la setmana més boja de l’any!!

A I5 fem un taller sobre l’alimentació!

Des de Funbrain han vingut a fer-nos un taller sobre alimentació saludable💪 En Dani ens ha explicat un conte a partir del qual hem classificat diversos aliments dins la piràmide alimentària 🍓🌽🍌🍞🍗 També, hem jugat a endevinar quin gust tenen uns líquids que ens ha deixat tastar. Per acabar, hem gaudit menjant poma plegats! 🍏🍎👫👬

Cliqueu per veure més 📸

Arriba el Carnestoltes acompanyat per 6è!

Ahir va arribar el REI CARNESTOLTES a l’escola, acompanyat dels i les nenes de amb molt ritme, molta gràcia i una disfressa ben original. Al pati de l’escola els hi esperaven tots els companys i companyes amb molta il·lusió.

L’alumnat de 6è s’ha encarregat de fer el pregó de l’arribada del Rei Carnestoltes, també de crear unes consignes molt originals, i fer passar una molt bona estona a tota l’escola, serà una setmana de molta gresca i disbauxa.

Us deixem el pregó que han fet els i les nenes de 6è:

Nens i nenes del Gaudí,

El Carnestoltes ja ha arribat,

Com veieu ja és aquí

i està molt emocionat!

 

Aquesta és una setmana per fer el pocasoltes,

Així que escolteu molt bé al Rei Carnestoltes.

Deixeu les vergonyes a casa

I prepareu-vos per la gran festassa.

 

Escolteu-nos amb molta atenció,

que les consignes us volem dir

Esperem que les visqueu amb emoció!

I del Carnestoltes pugueu gaudir!

 

Demà dimecres això ja comença noies i nois,

Remeneu els vostres armaris

I convertiu-vos en autèntics superherois!

 

El dijous, d’un personatge famós ens disfressarem

Serà molt divertit anar per l’escola

I jugar a veure si el reconeixem!

 

El divendres, és el dia de la comoditat

Toca venir amb pijama

I podreu dormir amb total llibertat.

 

Estem convençuts que sou uns artistes,

I que fareu volar la imaginació

Així que res de comprar les disfresses

Utilitzeu allò que tingueu per l’habitació.

 

A la tarda del divendres i per acabar la setmana

Ens podrem disfressar del que vulguem.

Trobem-nos tots al pati per fer-la sonada,

I així al Rei Carnestoltes acomiadem!

 

Cliqueu per veure més 📸

Projecte artístic a “ART and CRAFT”!

Els alumnes de 5è i 6è han començat un projecte de centre relacionat a l’àmbit artístic. A art and craft treballaran com sempre en llengua anglesa.

L’alumnat de 6è ha començat a treballar l’artista Keith Haring, i els i les alumnes de 5è comencen a treballar Vicent Van Gogh. Els dos nivells estan elaborant lapbooks amb informació sobre la vida dels artistes, sobre el seu estil artístic i altres curiositats. Per finalitzar el projecte els més grans, alumnat de 6è, faran un mural inspirat en les obre de Keith Haring.

Més endavant podreu veure els resultats!

Cliqueu per veure les 📸

Aquesta setmana hem anat al Museu de la Pell d’Igualada i en David ens ha explicat moltes coses sobre la imatgeria festiva d’Igualada 🎉🎊: els gegants , l’àliga, els petits gegants, el Tonet el Blanquer, la Conxita la Teixidora, els gegantons, els capgrossos, els nans, els dracs i les víbries. Fins i tot ens hem posat a sota d’algun gegant i ens han posat uns capgrossos al cap. Ara tots volem ser geganters! 

Cliqueu la 📸 per accedir a l’àlbum de cada grup.