EL LABERINT DE LES NOSTRES EMOCIONS. P4
21/02/20LES EMOCIONS A P4.
A P4 hem començat a treballar les emocions. Ens ha visitat l’alegria I la tristesa.
És important que els alumnes tinguin la capacitat de reconèixer els seus propis sentiments i els dels altres. Han d’aprendre a pensar abans d’actuar, a saber controlar-se i a saber adaptar-se a les diferents situacions amb què es poden trobar.
El treball de les emocions ajuda als alumnes en la concentració, la motivació, la percepció i a ser més feliços. Tot això els ajudarà en el seu èxit personal.
Hem plasmat el nostre sentiment d’alegria I de tristesa en un full amb pintura deixant-nos portar per la màgia de la música.
A P4 BALLEM I GAUDIM!!
21/02/20A P3 BALLEM
21/02/20CARNESTOLTES 2020
18/02/20A P5 OBSERVEM UN VIOLÍ.
14/02/20A P5 OBSERVEM EL VIOLÍ.
El passat 24 de gener L’Éric Vicho va portar el seu violí per què tots els seus companys poguessin compartir amb ell l ´experiència de tocar aquest instrument de corda. A tots els hi va agradar molt, per molts era la primera vegada que tenien a les mans un violí.
Gràcies Éric per tenir aquest iniciativa i portar-la a l´aula.
SOM ARTISTES COM L’ANTONI TÀPIES.
07/02/20SOM ARTISTES COM L’ANTONI TÀPIES
Aquest segon trimestre els nens i nenes de P5 estem descobrint l’artista Antoni Tàpies. Els dilluns a la tarda ens convertim en pintors i escultors per reproduir algunes de les seves obres. El proper mes de març visitarem la Fundació Tàpies a Barcelona i veurem moltes de les obres que estem treballant. Ens ho passem molt bé en aquestes estones! A continuació us deixem una mostra del que estem fent a l’aula.
A P4 MODELEM AMB PORCELLANA RUSSA
30/01/20Tots els dimarts a l’hora de llenguatge visual i plàstic, els nens i nenes de P4 ens convertim en artistes, descobrim nous materials, treballem amb diferents tècniques. Experimentem sensacions curioses i molt agradables i a l’hora creem els nostres treballs gaudint molt d’aquesta estona.
Aquest dimarts hem conegut i experimentat amb la porcellana russa, el tacte ens ha agradat molt, sembla la plastilina, però és blanca. Hem après a tenyir-la. Finalment hem creat la nostra tortuga. Cada nen té la seva Tula preparada per emportar-la cap a casa!!
Ens encanta fer d’artistes, desitgem que arribi el dimarts!!!

