EL LABERINT DE LES NOSTRES EMOCIONS. P4

LES EMOCIONS A P4.

A P4 hem començat a treballar les emocions. Ens ha visitat l’alegria I la tristesa.

És important que els alumnes tinguin la capacitat de reconèixer els seus propis sentiments i els dels altres. Han d’aprendre a pensar abans d’actuar, a saber controlar-se i a saber adaptar-se a les diferents situacions amb què es poden trobar.

El treball de les emocions ajuda als alumnes en la concentració, la motivació, la percepció i a ser més feliços. Tot això els ajudarà en el seu èxit personal.

Hem plasmat el nostre sentiment d’alegria I de tristesa en un full amb pintura deixant-nos portar per la màgia de la música.