LA TARDOR A P3
11/10/19Treballem els elements de la tardor amb ceres.
Treballem els elements de la tardor amb ceres.
Els nens i nenes de P3 som la classe dels peixos globus i dels peixos pallassos.
El dimarts 8 d’octubre a la tarda ens va visitar en Piulet i ens va ajudar a fer el nostre aquari.
Ara només ens falta omplir-lo de peixos!!!!
Us convidarem a veure’ls quan arribin.
Estimades famílies, des de l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui s’ha convocat un concurs de dibuix per als nens/nenes des de P3 fins a Batxillerat.
El tema del concurs és “El nostre patrimoni” i s’emmarca dins de les jornades europees de Patrimoni 2019.
Us adjuntem tota la informació així com la butlleta d’inscripció i us animem a que feu partíceps els vostres fills/es.
Per últim, recordar-vos que la data límit per a presentar els dibuixos és el 3 d’octubre o bé directament a l’ajuntament o al centre cívic la Vinícola.
Bases concurs de dibuix JEP 2019

Divendres, per finalitzar el curs, vam fer la Festa del Càrdio. Aquest personatge ens ha acompanyat durant tot el curs i ens ha ensenyat hàbits saludables. Vam fer una gimcana pel pati i vam esmorzar un pintxo de fruites súper bo que ens van preparar els pares i les mares. Gràcies per la vostra col·laboració i ara només ens queda desitjar-vos que tingueu un BON ESTIU!
Aquest trimestre els reis lleons i les belles i les bèsties hem après moltes coses sobre els oficis. Gràcies a la participació d’alguns pares i mares, hem pogut veure en primera persona com es treballa en una fusteria i en un forn de pa, a més d’aprendre moltes coses sobre la feina de mestra, d’administrativa, d’empleada de supermercat, d’auxiliar d’infermeria i de monitor en una residència de salut mental. Estem molt contents per la vostra col·laboració. MOLTES GRÀCIES!
PD. Molt aviat trobareu el lipdub a la web! 😉