La tardor a P4
20/10/20

Benvinguts a P4!!
Durant aquestes primeres setmanes hem estat parlant molt sobre la importància de rentar-nos les mans amb sabó.
Hem estat fent experiments i posant en pràctica tot el que hem après. Hem barrejat aigua, sabó i pintura i…sorpresa! Hem descobert que també podem pintar amb bombolles de colors.
Us deixem unes fotos d’aquests experiments…
Les mestres de P4
De mica en mica ens anem adaptant als nous hàbits i rutines de l’escola.
Però el que més ens agrada és jugar! Us heu fixat, ja sabem fer la fila.
L’Ana, la Núria i la Sandra estem molt contentes.
(Si cliqueu sobre la foto podreu veure’n un recull… Llegeix més»
Petitons i petitones!! Aquí us deixem el recull que us han preparat les tutores per vosaltres, us estimem MOLTÍSSIM, gaudiu molt de l’estiu i fins al setembre!!!
https://www.youtube.com/watch?v=MULo19mxgtQ&feature=youtu.be
El passat 26 de febrer els Taurons i els Dofins vam visitar la biblioteca del poble. Com sempre, la Marta, la bibliotecària del Mont-Àgora, ens va explicar un conte. En aquesta ocasió va ser l’Otto, l’ós de llibre. Després vam poder triar i llegir alguns dels contes que trobem a la biblioteca.
Ens ho vam passar molt bé! Esperem tornar-hi ben aviat!!
Festa i disbauxa amb el Carnestoltes!!!
https://www.youtube.com/watch?v=5eTNeFeelgI&feature=youtu.be