BIBLIOTECA DEL SUD P4
03/06/22Hola famílies!
Com ja sabeu, vam anar a visitar la Biblioteca del Sud i tots/es vam gaudir molt d’aquesta estona.
Us recomanem molt que aprofiteu l’espai de la biblioteca per passar una bona estona amb els vostres fills/es i també per fer-se el carnet i poder agafar… Llegeix més»

