El Nadal ja és aquí
21/12/20Famílies, les tutores de 3r us volem agrair el compromís i l’esforç que heu fet durant aquests mesos d’inici de curs. Per això us felicitem aquestes festes tan especials amb aquest petit vídeo. Esperem que us agradi!
Bon Nadal







