Activitat conjunta per a celebrar la Diada de Sant Jordi

Les set escoles d’educació infantil i primària de Sant Andreu de la Barca us volem proposar una activitat conjunta per a celebrar la diada de Sant Jordi tots plegats. Us convidem a sortir al vostre balcó a cantar la cançó “Personatges” de José Manuel Pagán, més coneguda com “Sant Jordi, la Princesa, la Rosa i el Drac”. Podeu escoltar-la i llegir la lletra en aquest enllaç.

L’emissora municipal ràdio Sant Andreu, al 98.0 FM, col·laborarà amb nosaltres tot emetent la cançó el mateix dijous 23 d’abril a les 12:00 h. del migdia.

Ja que no podrem celebrar el dia del llibre i la rosa passejant pel carrer com tradicionalment s’ha fet, amb aquest petit esdeveniment que hem pensat esperem que amb la vostra participació els balcons de Sant Andreu s’omplin de música, color i alegria.

Desitgem que tingueu una molt feliç diada de Sant Jordi i gràcies a l’avançada per lavostra col·laboració.