Tot anirà bé

Benvolgudes families i alumnes, com ja sabeu, l’estat d’alarma decretat pel govern ha estat perllongat.

Aprofitem per informar-vos que TV3 i Catalunya Ràdio han arribat a un acord amb el Departament d’Educació per fer difusió a través de la seva programació de les orientacions i consells que el Departament ha fet arribar als centres educatius per contribuir a l’aprenentatge de tot l’alumnat. En el cas de Televisió de Catalunya, es farà a través de diferents programes del canal Super3 i del nou format digital “Avui aprenem”, un recull de peces o càpsules divulgatives sobre diferents àmbits. I, en el de Catalunya Ràdio, es farà en la programació excepcional d’aquests dies a les emissores de Catalunya Ràdio i d’iCat.

Aquí teniu els enllaços a alguns d’aquests programes del canal Super3:  (per accedir-hi cliqueu al text en color)

Catalunya Ràdio, per la seva banda, també farà divulgació d’eines i accions telemàtiques adreçades als alumnes a través de les xarxes socials als espais “Adolescents iCat” i ”iCat Kids”.

També dins de la programació del canal Clan TV trobareu Educlan, es tracta d’una eina educativa adreçada a nens i nenes de 3 a 10 anys.