Sortida P4 – Ràdio i Biblioteca

Els nens i nenes de P4 hem anat a visitar dues instal·lacions municipals: la Biblioteca i Ràdio Sant Andreu.

A la Biblioteca vam veure les diferents zones, vam estar mirant contes i vam triar dos llibres del mar per portar-los a l’escola amb el servei de préstec.

A la Ràdio ens ha agradat molt parlar pels micròfons, posar-nos els cascs i sentir les nostres veus enregistrades. Ens ha fet una mica de vergonya però ha sigut molt divertit. També ens han realitzat una petita entrevista que podeu escoltar a la noticia que ha publicat Ràdio Sant Andreu a la seva web (Per sentir-la cliqueu a sobre del logo de Ràdio Sant Andreu)

Ha estat una sortida pel poble molt enriquidora! A continuació us deixem un recull de les FOTOGRAFIES d’aquest matí.