SORTIDA 2N: JOCS POPULARS A CAN SALVI!

Ahir els nens i nenes de segon vam passar un dia molt divertit a les instal•lacions de Can Salvi!
Vam fer diferents jocs populars com ara estirar la corda, carreres de sacs, bitlles…juntament amb els alumnes de les altres escoles del poble! Ens va fer un sol meravellós i vam aprofitar al màxim per passar un dia diferent amb els nostres companys i companyes!
En acabar la jornada de jocs, vam dinar tots plegats i gaudint d’una estona de temps lliure!
En el següent enllaç podreu veure les fotografies: SORTIDA 2N: JOCS POPULARS A CAN SALVI!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *