Sant Jordi 2023

Avui ha estat un dia molt especial perquè hem celebrat Sant Jordi a la nostra escola. Com sempre hem gaudit d’un dia ple d’emocions amb l’entrega de premis dels Jocs Florals en els que han participats totes les nenes i els nens amb les seves produccions literàries .L’alumnat també ha ballat danses d’arreu del món que ha preparat amb la M.Eugènia, la mestra de música, amb molta il·lusió. Els nenes i nenes de 6è han posat la seva paradeta de llibres, roses i punts de llibre, com els grans de l’escola que són, a on tothom ha pogut tafanejar o comprar alguna coseta. Tota aquesta jornada l’hem pogut compartir amb les famílies, a les que agraïm la seva assistència i col·laboració amb la recollida de llibres reciclats.

Aquí us deixem una petita mostra del que ha estat la nostra Diada de Sant Jordi!!!         FOTOGRAFIES