PROJECTE D’EDUCACIÓ EMOCIONAL

Benvolgudes famílies,

Us  informem que durant el primer trimestre els docents de l’escola hem participat en una formació en centre sobre educació emocional, a càrrec de  l’equip SEER. Hem  Treballat  la consciència emocional, l’elecció personal i la responsabilitat individual, com a conceptes claus de desenvolupament socioemocional.  Donar atenció al que sentim, ens ajuda a poder escollir quina és la millor decisió i així, en el dia a dia del centre, poder fer les accions corresponents per aconseguir els objectius plantejats com a equip.

Aquest segon trimestre donem amplitud al projecte mitjançant uns tallers gestionats per professionals de l’equip SEER, adreçats al nostre alumnat de 4t i 5è. Treballarem la sensibilització i la promoció del benestar, donant consciència a les nostres emocions i a les emocions dels altres, detectant com estem, per després poder escollir el camí que ens faci sentir bé i complir els nostres objectius. Així, a partir de les nostres qualitats i habilitats assumir la nostra responsabilitat i  donar resposta al malestar, treballant la gestió dels conflictes en el dia a dia.

Per últim, entre el segon i tercer trimestre tenim la intenció d’estendre el projecte a les famílies, a partir de dues conferències (una adreçada a Ed. Infantil i Cicle Inicial i l’altra a Cicle Mitjà i Superior) també a càrrec de l’equip SEER.  En aquest espai  els professionals de SEER tractaran la  consciència emocional pròpia i la dels fills/es per poder acompanyar-los en el seu desenvolupament i creixement de manera saludable, en el món educatiu, familiar i social.

L’Equip Directiu