Ja s’apropa Carnaval !!

El proper divendres dia 1 de març celebrarem el CARNAVAL a l’escola.

Aquest curs s’ha escollit el tema “UNA ESCOLA DE CINEMA”,  per tant les disfresses giraran al voltant d’aquest tema.

Les disfresses d’educació infantil i cicle inicial es realitzaran al centre amb la col·laboració de mestres i mares/pares. A cicle mitjà i superior s’elaboraran a casa.

Com cada any farem una rua pel Carrer Bonaventura Pedemonte, a la qual hi esteu convidats.

Us fem arribar l’horari de la rua:

• Educació Infantil i Cicle Inicial: 11,45h. A l’acabar la rua podreu gaudir una estoneta dins del recinte escolar amb els vostres fill/es i mestres.
  • Cicle Mitjà i Cicle Superior: 15,30 h. Us convidem a participar a la rua i us animem a venir disfressats. En acabar, l’ALUMNAT entrarà al gimnàs per finalitzar la festa amb l’habitual lliurament de premis.

Aprofitem per recordar-vos que el dilluns dia 4 de març és festa de lliure disposició.