Ajuts menjador del Consell Comarcal curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Us informem que ja s’han aprovat les bases per a a convocatòria dels ajuts de menjador escolar que ofereix el Consell Comarcal pel curs 2020-2021.

Les mesures de confinament i les mesures sanitàries deriven en que la tramitació dels ajuts per proper curs serà principalment telemàtica, i les famílies podran accedir a la web del Consell Comarcal    www.elbaixllobregat.cat   i realitzar el tràmit.

El termini per a la presentació de sol·licituds és del 4 al 17 de juny de 2020.

Us demanaran l’IDALU (número identificatiu de l’alumne). Els alumnes de l’escola trobareu aquest identificador en el darrer informe d’avaluació. L’alumnat que ha fet la preinscripció per P3 a la nostra escola, trobareu aquest número al resguard de preinscripció.

Us adjuntem dos documents que us facilitaran la gestió d’aquest tràmit: