RENOVACIÓ QUOTA SOCIS CURS 2021-22

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, l’AMPA és un òrgan de representació de les famílies a l’escola. Gràcies a un grup de  mares i pares que treballem de forma activa i compromesa, es porten a terme activitats com la castanyera, el patge reial, la xocolatada de nadal o la festa de fi de curs, però tenim molt projectes en ment per cursos vinents i d’altres que hem començat a posar en marxa, com el Casal d’Estiu. US NECESSITEM! Podem construir una escola meravellosa però necessitem la participació de tots vosaltres, tants en les quotes de socis com en la participació de reunions i suggeriments.

La renovació de la quota per al curs vinent es farà al despatx del AMPA la setmana del 31 de maig al 4 de juny, tant en horari de matí (8.50h-10h) com de tarda (16.20h -17h), TOTS els dies d’aquesta setmana.

IMPORTANT: El pagament de la quota de socis (per renovar-la o per fer-se socis nous), es podrà realitzar mitjançant targeta bancària directament a l’AMPA, NO S’ACCEPTARÀ EFECTIU.

Igualment, es manté l’opció de pagar-la al caixer o per transferència (més endavant us recordem els passos per fer-ho), però llavors s’haurà de fer el pagament anticipadament i presentar obligatòriament el comprovant a l’AMPA.

En el despatx es farà entrega del carnet per al curs vinent, així com el regal en forma de material als que renoveu per premiar la vostra fidelitat.

La distribució de llibres de text per al pròxim curs es realitzarà amb La Papereria (antiga Carlin). La comanda es farà per WEB directament amb LA PAPERERIA  i es podrà realitzar durant tot l’estiu (més endavant us passarem enllaç i indicacions per realitzar la comanda). La pàgina està disponible tant per a socis com pels que no ho sou, però el socis gaudiu d’un descompte en el preu, com sempre.

AMPA ESCOLA ÀNGEL GUIMERÀ

Us detallem els passos per fer el pagament en el caixer:

1. Opció A: Si sou clients del Banc Sabadell
  • Introduïu targeta
  • Escollir “+ Operacions”
  • Escollir “Pagament a tercers”

Opció B: Si NO sou clientes del Banc Sabadell

• Introduïu targeta
  • Escollir “Pagament a tercers”
  1. Marqueu el codi de l’entitat: 4115 – Acceptar.
  2. Marqueu el concepte “Cuota socios AMPA” – Acceptar.
  3. Introduïu el NOM I COGNOMS DE L’ALUMNE/A i Nº SOCI si és renovació, si sou socis nous, el nom i el curs que farà el pròxim setembre
  4. (en el cas de més d’un/a fill/a a l’escola, s’indicarà el nom del més gran) – Acceptar.
  5. Comprovar les dades abans d’acceptar.

En cas de voler fer el pagament per transferència:

• Indicar el nom, cognoms i nº de soci (en el cas de més d’un/a fill/a a l’escola, s’indicarà el nom del més gran).
  • Banc Sabadell – Nº de compte: ES 25-0081-0076-39-0001275931
  • Import: 12 €