EXTRAESCOLARS I SERVEI ACOLLIDA CURS 2022-23

HOLA FAMÍLIES!

Amb l’enllaç que teniu al final d’aquest article accedireu al document actualitzat de les activitats extraescolars i serveis d’acollida per aquest curs 22-23.
EXTRAESCOLARS
Teniu el planning d’activitats proposat, us recordem que es posaran en marxa les activitats que tinguin un número mínim de 8 alumnes inscrits. Podeu fer les preinscripcions del 1 al 15 de setembre, via online a l’enllaç adjunt. Les activitats extraescolars començaran el dilluns 3 d’Octubre. En la primera pàgina teniu tota la informació d’horaris i preus, i a continuació una breu descripció de totes les activitats perquè sapigueu quins aspectes es treballen en cada una d’elles.
NOVETATS: farem una sessió mensual d’activitats en família.. que vol dir això? pues que un divendres al mes podeu apuntar-vos amb els vostres petits i petites per realitzar una taller. La primera activitat proposada és pel divendres 21 d’octubre “Taller de cuina de la Tardor” (teniu tota la info a la penúltima pàgina).
SERVEI D’ACOLLIDA
El servei d’acollida de matí estarà en marxa des del primer dia 6 de setembre, des de les 7.30h del matí. Teniu, a la última pàgina del document, la informació de preus per franges horàries (tant de matí com de tarda) i serveis esporàdics. Les inscripcions al servei s’han de fer des del mateix link de les extraescolars.
Durant el mes de setembre, degut al canvis en el calendari escolar i la implementació de la jornada intensiva, serà l’empresa de menjador qui farà el servei d’acollida de tarda FINS LES 17h. A partir del dilluns 3 d’octubre, amb l’inici de les extraescolars i en l’horari habitual de jornada partida, el servei d’acollida de tarda es gestionarà per part de l’empresa Diver’s i l’horari serà extensiu fins a les 18h.
De manera que les tardes queden organitzades de la següent manera:
Setembre. Horari intensiu fins les 13h. Menjador de 13h a 15.30h. Hora de lleure subvencionada per la Generalitat i gratuïta per a les famílies de 15.30h a 16.30h. Servei acollida amb cost per a les famílies de 16.30h a 17h (Com a casa menjadors).
A partir d’octubre. Servei acollida de tarda des de les 16.30h (horari sortida escolar) fins les 18h.

EXTRAESCOLARS I ACOLLIDA ANGEL GUIMERÀ