És el moment..

Un any més arribem al final d’aquest curs escolar, millor que l’any passat però encara amb situacions que ens recorden els anys de pandèmia i les dificultats. Estem segurs que el pròxim curs serà encara millor!!
Des de l’AMPA volem agrair enormement la tasca que feu mares, mares i tutors, a les famílies delegades, als col.laborars de l’Ampa i a tothom que estigui implicat en l’educació i evolució dels nostres petits i petites. Des de l’AMPA em dut a terme diferentes activitats al llarg del curs participant activament amb l’escola (castanyera, nadal, carnaval, Sant Jordi…) i amb les famílies (cavalcada de reis, Rúa).. hem aportat taules al patis.. i encara queden coses a fer !
Volem donar les gràcies a tots els participants a la XXV Cursa de la Primavera, no vem guanyar el premi de participació però vem deixar clar que la família Guimerà ve amb força!
Totes aquestes activitats tenen a un grup de MARES darrera que dediquem molt de temps a tirar endavant aquest projecte d’escola, i moltes persones que ens ajuden però necessitem de recursos econòmics per continuar fent coses i, si podem, encara més!
És per això que us informem si no ho heu fet encara, que podeu renovar la quota o fer-vos socis en qualsevol moment. El Preu és de 12€ per tots el curs, per família i també us beneficieu en els descomptes en la compra de llibres i material escolar, compra de roba, serveis d’acollida…
El pagament de la quota el podeu fer per transferència al següent número de compte:

ES25 0081 0076 3900 0127 5931
Si us plau, envieu el justificant de las transferència al nostre email: ampaguimera1@gmail.com.
ÉS EL MOMENT!