CONCURS DE FOTOGRAFIA I MATEMÀTIQUES

Aquest segon trimestre, l’alumnat de 4t de l’escola han tancat el centre d’interès “Geometria i natura” amb una exposició amb les fotografies que van fer al Torrent dels Alous. Aquestes fotografies havien que complir almenys un requisit: mostrar una figura geomètrica plana o amb volum, la seqüència de Fibonacci o geometria fractal. Així, s’han posat les ulleres de matemàtics i matemàtiques i han vist la natura des d’una nova perspectiva i aplicant els coneixements adquirits al llarg del centre d’interès. Felicitats per la feina ben feta!

Volem agrair a consergeria i a la Júlia (l’alumna de pràctiques de 4t C) que ens ajudessin amb l’organització i a les famílies que van venir a l’exposició i van votar la fotografia que més els hi va agradar. Ben aviat en aquest blog…publicarem els guanyadors i les guanyadores!

L’equip de mestres de 4t