CELEBRACIÓ DEL 50è ANIVERSARI DE L’ESCOLA EL CURS 2017-18:

En aquest enllaç trobareu totes les fotos que ens va fer el Grup el Gra a la festa de l’1 de juny. Moltes gràcies!

1 de juny: Presentació dels nostres capgrossos: el Gall Pepito, el Dimoni, la Llum i el Marconi; i la nostra gegantona, la Setembrina.

Aquí podeu veure totes les fotos de la visita dels representants dels nostres alumnes al taller Sarandaca, en el que estan construint la nostra gegantona.

Aquí es troben els esponsors que han subvencionat la construcció de la gegantona de l’escola, la Setembrina. Gràcies a tots!

Notícia de TOT Rubí

Reportatge de Ràdio Rubí

Notícia de rubitv.cat

Entrevista a la Núria Chipell, directora del centre

Fotografies del dia de l’exposició

INICIS:
La nostra escola duu aquest nom per un esdeveniment tràgic, la rierada que va haver el 25 de setembre del 1962; però la solidaritat dels pobles veïns va assentar a l’escola els nostres trets d’identitat, un lloc on tothom és benvingut.

A continuació us mostrem un document gràfic, senzill i amè, per conèixer la història que dóna nom al nostre barri i la nostra escola. També us facilitem el link per anar al site on trobareu múltiples tasques fetes en motiu dels 50 anys d’ençà la rierada. Algunes d’aquestes feines han estat realitzades per alumnes i mestres de la nostra escola. No deixeu de veure-les!!!

Web sobre la rierada