BEQUES MENJADOR CURS 24-25

El període per presentar les sol·licituds és del 22 d’abril al 17 de maig.

La sol·licitud s’ha de presentar de forma telemàtica, l’enllaç per accedir-hi és el següent:

Aquest any hi ha la novetat de l’enviament de l’esborrany: les famílies rebreu l’esborrany al correu electrònic i, si esteu conformes, en el moment de fer el tràmit telemàtic, només haureu de posar el número d’expedient que s’indica, sense haver de tornar a emplenar la sol·licitud.

RECORDEU QUE ÉS NECESSARI TENIR L’IDCATMÒBIL, si alguna família necessita ajuda per donar-se d’alta, podeu venir a l’escola els dimarts de 15h a 16.30h. Enllaç per donar-se d’alta: https://www.idcatmobil.cat/

Si cliqueu a les imatges les podreu veure en format gran.

Casals estiu 2024

Bon dia!

➡️ Avui s’obren les inscripcions pel casal d’estiu de l’escola a través de WWW.UNIOLLEURE.CAT, qualsevol dubte podeu fer un mail a casalsestiu25desetembre@gmail.com o als telèfons que trobeu al document.
Teniu tota la informació al link següent:
Informació 25 Setembre 2024
Esperem que els gaudiu  ☺️

1r Consell del Medi del curs

El passat 30 de novembre vam fer el 1r Consell del Medi d’aquest curs.

Els ecodelegats i les mestres de la comissió es van reunir per tractar el tema en el que es centraran aquest curs: L’AIGUA.

A les aules han calculat la petjada hídrica i al Consell han reflexionat sobre el consum i malbarament que fem d’aquest recurs. A l’entrada principal de l’escola trobareu un mural amb les conclusions.

Ara treballarem per determinar quines accions podem fer per reduir el consum d’aigua.

Estem d’enhorabona!

Després d’un temps de molt treball i esforç per part de l’equip de mestres de l’escola, hem estat seleccionats per participar al programa Erasmus+ de la Unió Europea per a l’educació, la formació, la joventut i l’esport a Europa.

Aquest programa permetrà al nostre professorat intercanviar experiències amb centres escolars d’altres països, veure en primera persona com treballen i com s’organitzen i assistir a diversos cursos de formació a l’estranger per poder millorar la nostra oferta educativa.

De mica en mica ja us anirem informant sobre les diferents accions que anem fent al llarg dels propers 18 mesos que dura aquest programa!

«Cofinanciado por la Unión Europea. Las opiniones y puntos de vista expresados solo comprometen a su(s) autor(es) y no reflejan necesariamente los de la Unión Europea ni los del Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE). Ni la Unión Europea ni la autoridad otorgante pueden ser considerados responsables de ellos».