3R CONSELL DEL MEDI CURS 21-22

El dia 7 de juny va tenir lloc el 3r i últim Consell del Medi del curs 21-22, on van assistir els ecodelegats i les ecodelegades des de P5 a 6è.

Els membres del Consell de Cicle Superior van explicar com va anar la seva participació al Forum de l’Alimentació, que va tenir lloc a Terrassa el dia 17 de maig.  El Consell va escoltar sobre la importància del consum de menjar de proximitat i de temporada. També vam parlar de les accions que porten a terme altres escoles verdes per treballar l’alimentació sostenible: fer el pícnic sense bossa i sense ampolla d’aigua; estudiar el menjar dels nostres avis i àvies; fer un semàfor menjar saludable; mesurar contaminació i soroll; graella control esmorzars, entre d’altres.

Finalment, a més a més de parlar del Fòrum, es van comentar els resultats de les medicions de C02 que es van fer al primer trimestre al voltant del centre, i van concloure, que com més lluny estem del trànsit, millor aire podem respirar.

Gràcies ecodelegats i ecodelegades per la vostra implicació!