TALLERS D’ESPORTS I FUTBOL

De novembre a juny s’han fet, cada divendres, dos tallers a l’escola:

– Taller de futbol: de 9:30 a 10:45 hores. Han participat 15 alumnes de les classes de Coralls, Calipso i Ones, i dos mestres. S’ha treballat la iniciació a aquest esport.

– Taller d’esports: de 12:30 a 13:45 hores, 10 alumnes de les classes de Coralls, Ones i Mariners, i un mestre. S’ha treballat la iniciació al bàsquet, hoquei, tennis i petanca.

En relació a aquests dos tallers s’han fet aquestes sortides:

– De novembre a febrer, cada un dels tallers un cop al mes anavem al pavelló  olimpic de reus, i els alumnes del cicle superior d’esports de l’institut Tapiró, portaven l’activitat.

-Tres cops al llarg del curs hem pariticipat amb 34/35 alumnes, a les trobades dels tres centres d’educació especial de la ciutat de Reus que s’han celebrat al camp de futbol de la Pastoreta i al pavelló Olímpic de Reus.

-Al mes de març s’han fet cinc sortides diferents: Ayr Tarragona, Rocòdrom Slab tecnoparc, ininciació al Padel a la plaça Mercadal i assistència a una jornada del World Padel Tour.

-Al mes de maig 35 alumnes han participat a la trobada esportiva d’escoles d’educació especial de tots els centres de la província de Tarragona, que es va celebrar al pavelló Catalunya de l’anella Mediterrània de Tarragona.