Fisioteràpia

INTERVENCIÓ FISIOTERAPEUTICA

Atenció específica: individual o en grups reduïts als/les alumnes que ho requereixen de manera puntual o continuada per poder corregir i treballar dificultats motrius i físiques que presenti l’alumne/a.

Valoració motriu de l’alumne/a , per tal de poder detectar qualsevol possible trastorn que dificulti el seu procés d’aprenentatge i autonomia personal , a través de l’observació de les seves habilitats (control motor, equilibri, coordinació, manipulació…) i de l’exploració física.

Treball de grup /classe: El grup de  PINGÜÍNS i  de POPS assisteixen a  Psicomotricitat amb la qual es treballen conceptes com l’esquema corporal, equilibri, coordinació, estructuració espacial, estructuració  espai-temporal, percepció temporal (el ritme), la relaxació i la respiració.

Orientació/assessorament al tutor, si ho requereix aquest, d’algun tema en concret,  encara que l’alumne/a no rebi atenció específica.

Coordinació amb el tutor de l’alumne/a que està rebent suport fisioterapèutic.

Estar en contacte amb les famílies per informar-los dels objectius que es volen treballar , de les possibilitats de l’alumne/a i si s’hauria de realitzar algun tipus de seguiment a casa.