QUIN MUNT DE BROSSA QUE FEM  A L’HORA D’ESMORZAR!!!!

El 17 de maig va ser  ser el dia del reciclatge i ens va sorgir una pregunta.

• QUANTA  BROSSA GENEREM A  L’ESCOLA  A  L’’HORA  D’ESMORZAR?

Per a resoldre aquesta qüestió hem fet un experiment. Cada classe ha de recollir la brossa de l’esmorzar ( plàstics, papers, paper d’alumini, tetrabricks…)  durant un mes. I passat aquest temps l’ajuntem i en parlem.

Avui , 15 de juny, ens hem reunit totes les classes al hall de l’escola i hem posat tota la brossa en uns contenidors transparents per veure-la.  QUIN MUNT DE BROSSA QUE FEM A L’HORA D’ESMORZAR.

FAMILIES, PER REDUIR TOTS AQUESTS RESIDUS NECESSITEM LA VOSTRA AJUDA!!

QUÈ COM HO PODEM FER?  Doncs  portar l’esmorzar en carmanyoles o embolcalls reutilitzables, no portar  pastisseria industrial amb envasos individuals, portar les begudes, aigua o sucs en ampolles reutilitzables.

COM ESCOLA VERDA QUE SOM, US AGRAÏM EL VOSTRE ESFORÇ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *