L’HORTET DE LA MAR

El  divendres abans de les vacances de Setmana Santa  els alumnes de la classe Calipso vam obrir, per primera vegada “L’HORTET DE LA MAR”.

I què ès això?  Doncs L’HORTET DE LA MAR és una botigueta on venem les verdures que produïm a l’hort de l’escola i, com que el nostre hort és bastant petit,  ho complementem amb verdures  produïdes a l’Institut d’Horticultura. Amb els beneficis de la botiga  comprarem planter, material  i eines per a l’hort escolar.

L’HORTET DE LA MAR  va ser un èxit, vam poder vendre totes les hortalisses  que teniem. Hem d’agrair la participació de les famílies, alumnes i professores i professors de l’escola que van venir a comprar a la nostra botiga i esperem tornar-la a obrir d’aquí  a poc temps.