ALUMNES DE L’INSTITUT D’HORTICULTURA ENS AJUDEN A DESBROSSAR EL PATI

Aquesta primavera les herbes del pati de l’escola han crescut molt i molt ràpid. Ha plogut molt i tenim la màquina desbrossadora gran espatllada i, amb les màquines petites no anem prou ràpid a tallar l’herba de tot el pati.

Per aquest raó hem demanat ajuda als nostres veïns, l’Institut d’horticultura i fer una col·laboració per a desbrossar el nostre pati.

Una brigada de 6 alumnes i un professor de l’Institut d’Horticultura ens han vingut a ajudar a tallar les herbes del nostre pati. Han estat dos matins treballant de sol a sol. Han fet una gran feina i , a més a més, ens han deixat una desbrossadora manual perquè, amb les tres màquines que ja tenim a l’escola, els alumnes de les classes Calipso i Coralls puguem acabar de deixar el pati amb les herbes ben curtetes.

MOOOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ VEÏNS DE L’INSTITUT D’HORTICULTURA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *