OUS DE PASQUA

Després d’un llarg trimestre on els nois i noies de l’escola i els i les professionals han treballat molt, donem la benvinguda a les vacances de setmana santa amb un joc de pistes per tota l’escola. El grup de secundària LA LLUNA, han preparat unes pistes per descobrir on estaven els ous de pasqua que prèviament havien elaborat tots els alumnes de la resta de classes amb l’ajuda d’un torn que funciona amb polsador i pintura de molts colors.

Ha estat una activitat divertida i motivadora que tot i ser per grups classe, ens ha fet retrobar pel patí o els passadissos amb la resta de companys. Tots han gaudit molt i ho han fet genial, per aquesta raó totes les classes han tingut el seu diploma.