Festa de Carnaval

La nostra escola llueix festiva de Carnaval, gràcies a la col·laboració de totes les classes, que aprofitant la bellesa cultural que tenim arreu del món, han treballat amb diferents teixits representatius de cada cultura i han fet la paraula “Carnaval”. Cada grup s’ha encarregat de decorar una lletra amb el país que els hi va tocar al sorteig! A més, entre tota l’escola hem confeccionat al Rei Carnestoltes, també amb robes de tot el món.

Durant aquesta setmana, a l’escola, hem gaudit de les diferents consignes que ens va encomanar el rei Carnestoltes, han estat dies plens de colors, pentinats divertits, pijames i salutacions en altres idiomes que hem compartit tots plegats i han omplert la nostra escola d’alegria i diversió!

Per acabar la setmana, en el dia d’avui, hem celebrat la festa de Carnaval en un espai ambientat amb el tema escollit per aquest curs: els teixits del món.

També hem aprofitat per tastar sabors (hummus i infusió) i  experimentar amb diferents textures (gel i cotó) d’altres parts del món.

Aquí podeu veure algunes fotos de la festa:

El rei Carnestoltes us vol agrair a tothom la gran participació que ha fet possible gaudir d’aquesta setmana tan especial!