El Pare Noel arriba a l’escola

Aquest divendres hem rebut una visita molt especial! El Pare Noel ha visitat la nostra escola acompanyat per les seves ajudants, alumnes de l’IES Camps Blancs. Ha estat un matí molt especial, amb diferents activitats que l’alumnat de l’IES Camps Blancs ha preparat per a les classes de la nostra escola, i amb un ball d’acomiadament que va ser molt divertit. A més, el Pare Noel ha passat per totes les classes a repartir-nos regals, quina emoció!

Moltes gràcies per la seva implicació al Pare Noel i a l’alumnat de l’IES Camps Blancs, ens ha encantat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *