Així vam viure la 6a Rett Race

El passat diumenge 24 de setembre la nostra escola va participar a la 6a Rett Race, una carrera/caminata solidària a favor de la investigació de la Síndrome de Rett, ja que els beneficis de la carrera es destinen a projectes d’investigació sobre la síndrome. També promou posar en coneixement de la població, la necessitat d’investigar sobre les enfermetats minoritàries.

Va ser una jornada molt emotiva, i també divertida, ja que vam poder gaudir de jocs infantils, balls i batucada. A més des de la nostra escola vam tenir el plaer un any més, de preparar els premis per a les persones guanyadores.

A continuació un recull de fotografies: