AGRAÏMENTS

Aquí teniu una mostra de les donacions de material sanitari que hem rebut aquest mes trimestre.

Per una banda l’Escola Superior d’Infermeria de l’ Hospital del Mar (ESIMAR) entitat col·laboradora en la formació de pràctiques d’infermeria escolar, ens ha facilitat bates.

També l’Ajuntament de Sant Boi ha donat a les escoles del municipi recursos de protecció, en concret, ens ha facilitat 500 mascaretes, repartides als diferents serveis de l’institució (BalmesI/ Balmes II i UME)

La FEPCCAT (Federació de la paràlisi cerebral i la pluridiscapacitat de Catalunya ) ens ha donat 1.000 mascaretes higièniques, procedents del Govern Central, fruit del ” Plan para la transición hacia una nueva normalidad”

Confederació ASPACE I Fundació Mapfre, 500 mascaretes FPP2

#SomosASPACE #FM_Contigo #SéSolidario #Solidaridad

Al llarg del curs, des de l’Ajuntament de Sant Boi, l’Equip de Protecció Civil, ens ha ajudat a les entrades i sortides de l’alumnat, colaborant en mantenir les mesures de precaució i seguretat d’accés al centre.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTHOM PER CONTRIBUIR A FER MÉS FÀCIL AQUEST COMPLICAT CURS!!!