5a Rett Race a Sant Boi

El passat diumenge 18 de setembre es va celebrar la cursa i/o caminata solidaria en favor de la investigació del Síndrome de Rett.

En aquest acte hi ha participat l’Ajuntament de Sant Boi, l’Associació Catalana de Síndrome de Rett, i un munt de mare, pares, alumnes i professionals del nostre centre.

Els beneficis obtinguts de les inscripcions recauran en el finançament de projectes d’investigació sobre la síndrome de Rett.

“Totes les vides són una cursa de fons. En el camí, totes les vivències dibuixen la mateixa història que compartim amb qui ens acompanya. Amb la cursa d’avui, posem el nostre granet de sorra per investigar sobre la síndrome de Rett. La Institució Balmes està compromesa amb aquesta recerca i vol contribuir amb aquests premis en què han participat les nostres alumnes. Amb materials reciclats hem pogut fer tots plegats aquestes petites mostres d’art. Per a nosaltres són els trofeus més bonics del món, i volem que els gaudiu tant com nosaltres hem gaudit en elaborar-los. Cada empenta és una il·lusió i el nostre objectiu és que mai no ens falti.”