Dia de la dona tva 3 la ginesta

Dia de la Dona a l’escola

El passat dilluns 9 de març, a l’escola vam celebrar el Dia de la Dona amb una activitat molt especial i significativa.

Cada alumne va portar una fotografia d’una dona important a la seva vida: mares, àvies, germanes, tietes o altres referents femenins de la història. A partir d’aquestes imatges, cada alumne va escriure una frase per expressar els seus sentiments i agraïment cap a aquesta persona tan especial.

Amb totes les fotografies i missatges, vam crear un gran mosaic a l’entrada de l’escola. Aquest espai es va omplir d’emocions, records i paraules plenes d’estima, convertint-se en un homenatge col·lectiu a totes les dones. Aquesta activitat ens ha ajudat a reflexionar sobre la importància de valorar, respectar i reconèixer el paper de les dones en la nostra vida i en la societat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>