Congressos i seminaris
- Argemí, R. (2018). La fusteria com a estrategia d’educació emocional amb alumnes amb necessitats educatives especifiques: El cas del CEE La Ginesta. XIV Jornades d’educació emocional, Barcelona
- Domínguez, G.; Martínez, M. (2016). Entre el reforç i l’orientació. Equip de seguiment als alumnes amb necessitats educatives especifiques. VI Trobada del professorat de formació i orientació laboral, Bellaterra.
- Argemí, R. (2015) El aula-taller de carpintería: Contexto de educación emocional y de gestión de los problemas de conducta. III Congreso Estatal sobre Alteraciones de Conducta, Manresa.
- Reillo, C.M.; Argemí, R. (2015) Mòduls: Propuesta de actividad para mejorar el estado emocional y reducir actitudes disruptivas en un centro de educación especial con alumnos con trastorno mental grave. III Congreso Estatal sobre Alteraciones de Conducta, Manresa
- Argemí, R. (2014) El taller de fusteria com espai d’orientació personal i professional pels estudiants d’atenció a la diversitat. XV Seminari permanent d’orientació professional, Barcelona.
- Martínez, M. (2013). Taula rodona: Escola especial, educació inclusiva. Delegació de Tarragona del Col·legi oficial de psicòlegs de Catalunya, Tarragona.
- Sisquella, N.; Soriano, R. (2011). Inclusió de l’alumnat amb NEE a la postobligatòria: La seva incorporació als PQPI. II Jornada d’orientació acadèmica i professional de Barcelona, Barcelona.
Publicacions
- Argemí-Baldich, R.; Sánchez-Martí, A.; Méndez-Ulric, J.; Cano-Hila, A (2022). Discapacitat intel·lectual i quarantena: els efectes del confinament en el benestar subjectiu d’infants i joves. Temps d’educació. 63: 129-145.
- Argemí-Baldic, R;. Padilla-Petry, P; Massot-Lafón, I. (2022). What Is Inclusive Education? Voices and Views From a Carpentry Classroom Workshop. Social Inclusion. 10(2) 75-84. DOI:10.17645/si.v10i2.5099
- Argemí Baldich, R.; Moreno, L.; Rojo, R. (2018). Unos coches muy especiales Experiencia de colaboración educativa a partir del trabajo con madera. Manual para educación infantil. Orientaciones y recursos 0-6 años. ISSN 2341-5320.
- Domínguez, G.; Martínez, M. (2015). ESAP: apoyo a los alumnos con necesidades educativas específicas en el PFI ordinarios de Barcelona ciudad. Organización y gestión educativa: Revista del Fórum Europeo de Administradores de la Educación. 23(5): 9-14. ISSN 1134-0312
- Expósito, C.; Soriano, R.; Viura, M. (2012). Equip de seguiment a l’alumnat de l’ensenyament postobligatori (ESAP). Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació. 34: 32-35. ISSN 1885-6365
- Creus, N.; Viura, M. (2000). L’altra cara de la moneda. Perspectiva escolar 244: 30-36. ISSN 0210-2331
- Sala, C. (2000). L’escola especial, centre de recursos per a la integració. Perspectiva escolar 244: 15-21. ISSN 0210-2331