US ESPEREM AL MÀGIC EXPOSICIÓ DELS NOSTRES TREBALLS SOBRE EL CANVI CLIMÀTIC

El dimecres 26 de maig es va inaugurar al Màgic l’exposició sobre el Canvi climàtic, tema que hem treballat a Secundària durant tot el curs per iniciativa del Consell dels Infants i coordinat amb l’equip del Comitè Ambiental de l’escola. L’espai de treball han sigut les assemblees amb els alumnes i  va sorgir la proposta que hi ha al centre comercial.

L’exposició estarà fins al dia 20 de juny, us convidem que aneu amb els vostres fills i que us feu una foto amb els treballs que han fet,  la podeu fer arribar a l’escola i la pujarem aquí a la notícia!!!

S’han fet dos murals, un amb fotos d’ells on surten fent tasques ecològiques: reciclant taps, reciclant les escombraries, portant carmanyola i ampolles reutilitzables, menjant aliments saludables, tancant els llums i l’aixeta… Us convidem que el visiteu i veureu el món d’accions que fem a l’escola Can Barriga per cuidar el planeta.

També hi ha un altre mural reivindicatiu amb l’espera de què els polítics es posin a treballar sobre el canvi climàtic, un tema que ens preocupa a tots i que les institucions han de posar eines a l’abast per donar solucions. Nosaltres a Can Barriga ja posem el nostre granet de sorra i vosaltres que feu per cuidar el planeta?

Ens dirigim a l’ exposició . Tots cap el Màgic!!!