TROBADA DE LA COLLA GEGANTERA: 7 D’ABRIL

Benvolgudes famílies,
La Colla Gegantera de Can Barriga participarà en la XXIV TROBADA DE GEGANTS D’ESCOLA DE CATALUNYA A CANET DE MAR 2024 el pròxim diumenge 7 d’abril.
Com sabeu, la inclusió i la diversitat és un dels valors fonamentals que defensem des de l’AFA i l’escola. És per això que s’ha decidit participar d’una jornada que posarà de manifest aquests eixos.
Des de l’AFA i l’escola us animem a participar conjuntament d’un dia diferent i lúdic.
Recordeu que tothom hi és benvingut!!!
Us compartim l’horari d’activitats que s’hi faran, però us emplacem principalment a la cercavila que s’iniciarà a les 11.30h.
Si us plau, ompleneu el formulari per a poder saber quantes persones serem a la trobada:
Us hi esperem!!!
Atentament,
L’AFA i equip directiu de l’escola.