S’aprova el nou Projecte Lingüístic de Centre

El Claustre i el Consell Escolar de l’escola Can Barriga han aprovat per unanimitat el nou Projecte Lingüístic de Centre.

El nou Projecte Lingüístic, elaborat pel Departament de Llengua de l’escola i amb les aportacions de l’equip docent del centre i l’equip directiu, inclou mesures per fomentar l’ús del català a l’escola com a llengua minoritaria en espai famíliar de l’alumat (6%). Aquesta realitat ens porta a la conclusió que l’escola té un paper essencial i ha de ser l’espai de referència fonamental perquè el nostre alumnat pugui esdevenir competent en la comprensió i en l’expressió en llengua catalana.

El nou Projecte Lingüístic de Centre té com a objectiu principal la formació integral dels alumnes, en la qual el domini de les llengües catalana i castellana és una competència fonamental per a la seva formació i per a la seva inserció en la societat.

Aquí podeu llegir el document complet:

Projecte Lingüístic Can Barriga