INICI CURS 2021-22

Benvolgudes famílies,

Esperem que tots i totes estigueu bé.

Ens posem en contacte amb vosaltres per donar-vos tres informacions de cara al curs vinent.

– Us adjuntem el calendari anual del proper curs, 2021-22

– Us convoquem a les famílies de TVA, per a fer la presentació del curs el dimarts 7 de setembre a les 10.30h.

Emplacem també a les famílies noves a l’escola, el dimecres 8 de setembre a les 10 h. La resta de famílies de secundària, us emplacem a fer la presentació del curs el mateix dimecres 8 de setembre a les 10.30h.

– Enguany, l’AMPA ha tingut diversos canvis. Després de la marxa de la presidència d’en Pere Mulero i Eva Duran, la nova presidenta de l’AMPA és la Neus Jiménez (mare d’Aleix). Seguiran a l’AMPA la Yolanda Elena (mare d’en Pau) i Lisbeth (mare de la Helen).

Des de l’escola us animem a unir-vos a l’AMPA i participar de forma activa a l’escola en qualsevol moment del curs.

L’AMPA estrena correu electrònic per a poder tenir una comunicació més directa amb la resta de famílies: ampa.can.barriga52@gmail.com

Sense més, us desitgem un molt bon estiu i que pugueu gaudir de les vacances.

Una abraçada.

Atentament,