Arriba Sant Jordi, arriba “La Paradeta”

Hola a tothom!
Des del cicle de TVA estem preparant amb els alumnes la venda de roses pel dia de Sant Jordi.
Aquest any es farà la paradeta a la porta de l’escola el dia 23 d’abril i també us fem arribar aquest full de comanda perquè pugueu demanar abans les roses que necessiteu. Us oferim la possibilitat de demanar una rosa o un ram de roses (mínim 5 roses, a 2,50€ la rosa).
Per poder fer la comanda podeu retornar la part de sota d’aquest full fins dilluns 12 d’abril juntament amb els diners.
Els beneficis d’aquesta venda repercuteixen directament en els alumnes (material d’aula, dinars de cicle, activitats, festes a l’escola…).