17 Setmana Cultural: EL MAR

La setmana del 27 al 31 de març celebrarem la nostra 17 Setmana Cultural. Aquest any estarà dedicada a ” El Mar”.

Com sempre, cada dia tindrem activitats diferents organitzades pels cicles i per la comissió de festes. Divendres 31 l’escola Llevant ens visitarà amb una trentena d’alumnes per a gaudir d’una jornada d’activitats conjuntes.

A més a més, aquest any tindrem una exposició fotogràfica feta pel Centre Maregassa. Dilluns 27 l’alumnat de Maregassa ens vindrà a explicar l’estudi científic que han fet sobre la contaminació de la platja de Badalona, i que és la primera recollida de dades científica sobre el tema a la ciutat.

Famílies, divendres 31 a les 15h us esperem per a fer la cloenda de la Setmana Cultural. Podreu veure el material que hem utilitzat, l’exposició de maregassa, i gaudirem d’un pica-pica amb el gegant Barrigota, organitzat per l’AFA.