16 Setmana Cultural: el joc

Com cada any, just abans de setmana santa realitzem la Setmana Cultural, aquest, la setzena!

El joc, és el tema central: jocs taula, jocs d’exterior, noves modalitats de joc com l’scape room, jocs arcade, jocs d’abans… De ben segur que després d’haver-ho treballat tant a l’escola, ho podrem gaudir com toca!

És una Setmana Cultural molt especial, ja que retornem una mica a la normalitat, on compartirem estones a l’exterior amb tots els companys i companyes, on també hi hem convidat als nostres companys i amics de l’escola Llevant, i on les famílies també podreu retornar a l’escola a participar, i mai més ben dit, dels jocs que han fet els vostres fills i filles.

Després de dos anys, tornem a poder obrir-vos les portes de l’escola!

Apunteu la data: divendres 8 d’abril a les 15.15 h.

AGRAÏM
A les famílies per la vostra participació.
Al personal de l’escola per fer possible una altra Setmana Cultural.
A en Joan Turu per cedir-nos la imatge per compartir-la al cartell
A totes les persones que de forma desinteressada ens han ajudat.
I sobretot, els i les alumnes que són protagonistes de la 16 Setmana Cultural!