LECXIT

T’agrada llegir?
Vols ser voluntari del programa LECXIT?

El LECXIT és un programa de la Fundació Bofill que té per objectiu millorar la comprensió lectora dels infants.

Busquem persones majors de 16 anys que sàpiguen llegir en català i que tinguin ganes d’acompanyar un infant en el seu procés educatiu. Han de sentir plaer per la lectura, han de saber escoltar i empatitzar amb els infants. Cal que tinguin una actitud oberta per aprendre noves tècniques d’acompanyament a la lectura i ser creatius. Han de tenir disponibilitat horària per comprometre’s un dia a la setmana durant 1 hora, al llarg de tot el curs escolar. L’horari serà de les 16:30 a les 17:30.

L’objectiu és incrementar l’èxit educatiu dels infants a través de la millora de la comprensió lectora.

Cliqueu al següent enllaç i feu-vos voluntaris del LECXIT

Inscripció al programa LECXIT

Aquí teniu tota la informació.

Tota la informació del programa LECXIT en aquest enllaç.