Instal·lacions

L’escola Mn. Baldiri Reixach està formada per dos edificis separats, dos recintes escolars diferents, un per a l’etapa d’educació infantil i un altre per l’etapa de primària.

A l’edifici d’infantil hi ha 6 aules destinades a les tutories de P3 a P5 totes dotades amb pissarra digital i una aula polivalent on s’hi fa la plàstica, el reforç, la robòtica, biblioteca, etc.

A l’edifici de primària hi ha 2 pisos. Al pis de baix hi ha 6 aules destinades a les tutories de 1r a 3r, totes dotades de pissarra digital, una aula polivalent per a fer plàstica, robòtica,  i una aula petita per a fer suport en grup reduït o per fer atencions individualitzades (CREDA).

Al primer pis també hi trobem el menjador amb un office on es preparen els plats.

A la segona planta hi ha 6 aules destinades a les tutories de 4t a 6è, totes dotades de pissarra digital, un laboratori, una biblioteca, una aula d’informàtica, una aula de música, una d’anglès, una aula destinada a l’educació especial i una aula per a fer audició i llenguatge. També hi ha dues aules més petites per a fer suports a grups reduïts.

Per accedir a la segona planta tenim una cadira elevadora per si algun alumne té dificultats amb les escales i un ascensor.

En un edifici a part, però dins el mateix recinte escolar de primària hi ha un gimnàs, amb una habitació per guardar el material i dos vestuaris amb dutxes.

Imatges instal·lacions (pendent d’edició)