Projecte Pati

Des del curs 2014/2015 l’escola Mn. Baldiri Reixach porta terme el projecte pati, que pretén canviar la forma d’estar al pati dels nostres alumnes. Un espai que sigui de tothom i per a tothom, que s’hi pugui jugar, és clar, però també, conviure, relacionar-se, socialitzar-se, experimentar, observar…

El nostre projecte patí té aquests objectius bàsics:

• Treballar la convivència, la cohesió social i el treball de valors mitjançant el joc.
  • Potenciar l’autonomia i la responsabilitat dels alumnes.
  • Participació tant de mestres, alumnes i famílies.

A Educació Infantil, el projecte pati comença el curs 2014/2015 amb la participació de famílies que van fer possible una primera adaptació dels jocs i espais del pati.  Amb la remodelació posterior de l’espai del pati  portada a terme per l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols l’estiu del 2016, també es continua amb la distribució dels diferents espais per oferir diferents jocs i activitats.

Pati d'Educació infantil
Pati d’Educació infantil

El pati de primària es distribueix en diferents espais on es proposen diferents tipus de jocs: jocs de taula, ping-pong, música, bibliopati, jocs de pilota: futbol, bàsquet, jocs tradicionals, i els alumnes trien lliurement els tipus de jocs i activitats que volen fer.

L’equip de mestres facilita i acompanya els alumnes en tot moment per aconseguir que l’hora de l’esbarjo sigui el més gratificant possible.