La ràdio ha tornat!

Ràdio Baldiri està de tornada!!! Ens ha costat una mica arrencar, però esperem que a partir d’ara torneu a sentir la veu de l’escola cada setmana amb nous programes i podcasts que estem preparant els nens i nenes de Cicle Superior.

Per començar hem grabat el primer programa d’un podcast que hem anomenat “DE FESTUQUI AMB EL BALDIRI”, que com us podeu imaginar, parlarà de festes i festetes en les que participem els nens i nenes de l’escola. En aquest primer podcast aprofitem que tenim el carnestoltes a tocar per fer-vos 5 cèntims de la festa i amb la col·laboració de les famílies que estan aprenent català, i els alumnes de l’aula d’acollida, us anunciarem les consignes que el rei carnestoltes ens proposa per la propera setmana.

Esperem que us agradi!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *