Dia de la PAU a cicle inicial

El dia 30 de gener és el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Per celebrar aquest esdeveniment tant important a cicle inicial vam decidir treballar el conte “història d’una bala“, que ens explica la bonica història d’una bala que no volia caure mai per no fer mal a res ni a ningú.
Per treballar aquest conte d’una manera diferent les i els alumnes de segon se’l van preparar molt i molt bé i van ser ells mateixos els qui el van explicar als nens i nenes de primer.
Aquesta activitat ha estat molt motivadora tant pels grans, que es van sentir responsables d’explicar molt bé el conte, com els petits, que van sentir una especial il·lusió perquè fossin els seus companys de segon els qui els l’expliquessin.

Després de llegir el conte, alumnes de primer i de segon es van agrupar per parelles per fer un dibuix del que per ells/es havia representat el conte.

Us deixem algunes imatges de la “tarda de la Pau”.

ÀLBUM “TARDA DE LA PAU”